kiosk.be

Veelgestelde vragen    |    Contact    
Proefabonnementen
Doelgroepen
Zoeken

Vrij zoeken

U bevindt zich hier > home > Contact

Contact

Als onafhankelijke aanbieder van proefabonnementen en tijdschriften fungeert Kiosk.be als intermediair voor verschillende partijen. Dit houdt in dat Kiosk.be zelf geen uitgeverij is, en kan enkel vragen beantwoorden met betrekking tot de website, de nieuwsbrief en uw bestellingen.

Onder het kopje ‘Veelgestelde Vragen’ wordt er antwoord gegeven op bijna al uw vragen. Wanneer u tot de ontdekking komt dat uw vraag niet tussen de reeds gestelde vragen staat, of aanvullende informatie nodig heeft, kunt u gemakkelijk contact opnemen met Kiosk.be. Wij doen vervolgens ons best om uw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.

Bij overige of inhoudelijke vragen met betrekking tot uw abonnement, het wijzigen van uw adres of het ontvangen van een factuur verwijzen wij u door naar de betreffende uitgeverij. Om de contactgegevens van het betreffende blad te vinden, kunt u de ‘Veelgestelde Vragen’ op onze website raadplegen. Ook zijn deze gegeven vaak te vinden in het colofon van uw tijdschrift.

Wanneer u tips of suggesties heeft voor Kiosk.be, kunt u deze gemakkelijk opsturen via de daarvoor aanwezige functie op de website.

Met vriendelijke groet,
Kiosk.be




Suggesties?
Heeft u tips of suggesties voor kiosk.be?

Service
Extra
Zakelijk
Voorwaarden en meer
Druk- en zetfouten voorbehouden © 2017 Kiosk.be
Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie
SLUIT